菲林隨拍

菲林隨拍

2017年5月24日 星期三

2017 廣島旅行 DAY 1

2017年5月2-6日, 同媽媽同呀SUE 去左廣島旅行
 HK EXPRESS 今次都準時
早上十時機時間不錯
我同媽媽先到機場, ( 嘗試不到乘A47 機場巴士 )
到了 T2 先點早餐, 再等 SUE 來.


下機後, 過關都唔算好耐, 得我地呢班機
出到去機場得兩三層, 唔係好大

遊客櫃台好似有 廣島電鐵 Visit Hiroshima Tourist Pass賣
http://www.hiroden.co.jp/en/e-vhtp.html << 去廣島電鐵  HiroshimaElectric Railway web site
不過唔包JR, 唔岩我地今次行程

好似有ATM 同換錢既地方, 不過我地一早係香港唱定, 平衡 100000 YEN 對 HKD 6900  到啦,
如果唔係係ATM 禁, 手續費每次都只係$ 20-30 HKD, 間間銀行唔同

機場無乜餐廳, 無乜好野食
有便利店

機場位置遠離廣島市中心,
得巴士/的士連接
咁我地當然直接去搭巴士,
一出去轉右 巴士票處有好多目的地
我地間民宿係 立町 區, 岩岩係Hiroshima Bus Center 斜對面
所以搭 1 號線

去邊自己去機場官網睇,
去三原 / 尾道都近





沿途風景好靚
搭左50分鍾到
到巴士總站, 隔離就係 SOGO3樓定5 樓
行左入SOGO, 好多野睇
落左幾層到地面,
不過地面無行人路打斜過, 要再落地下街,
又好多商店


行5-10 分鐘就到 AIRBNB
因為今次呢幾日都紅日, 大部份酒店都無房同好貴
所以博一博, 搵一間評價好既 AIRBNB
第一次住AIRBNB, 呢間100 分有90分
最衰無電梯, 要行 4層樓

門關

轉左有 開放式廚房


幾部冷氣
空間好大
好乾淨





休息左一陣
今日係行街日!



行到7 8 點,
有好日山莊 ! !
第一日係日本睇露營野
好齊呀 ! ! !
唔捨得走





好肚餓啦, 求其搵左間廣島燒, 又多人食既




https://goo.gl/maps/zoanweYzsmP2
呢間 Ganso Henkutsu-ya へんくつや 新天地店
之後睇返好似有旅遊書介紹過
其實搵間多人食野就無死.


魚樽都想食呀... 不過今次無食到
去左對面間超市買生果
不過可能夜晚, 唔係新鮮同吸引

好攰啦今日

沒有留言:

張貼留言