菲林隨拍

菲林隨拍

2016年8月29日 星期一

夏日雜事

8月29日, 天氣清涼了很多.
往年10月11 月還是會熱到出汗

不過今晚無游水無跑步
因為要執行李去日本, 係呀又係日本, 係四國, 係呀又係四國
今次去高松, 4 日3 夜

呢個暑假, 大部份時間都係醫院返工放工.
其實畢業之後, 除左放大假, 都係返工放工.

輪班既好處, 係放假平日放, 人又少D係咁迫, 又平D,


呢個夏天我都有游下水, 10次到啦, 有時A 完去, 有時夜晚同爸媽去.


早排睇左套電視劇, VIU TV 既綠豆
好好睇, 好耐無香港電視劇咁好睇, 節奏OK, 半個鐘一集, 故事幾特別
幾鐘意幾首歌






一聽首歌就諗起D 劇情
成日都同呀SUE 傾劇情, 討論下咁 幾得意


呢個SUMMER 仲成日玩POKEMON GO
到而家仲玩緊, 儲下精靈, 算下LV
@有一次放A, 返到大埔上天橋見到有哈古龍捉, 雖然我都有, 不過我1516 去唔去捉好
點知撞到 NELSON 放工定去做野, 於是一齊落林村河邊捉, 點知捉唔到, 得番D 迷你龍
跟住開地圖, 見到舊墟有 滾動岩, 於是又一齊跑去捉, XDDD 係車房垃圾房果頭捉到 !
@ 有一次去海洋公園, 係斜路見到有人跑, 於是開地圖, 見到卡比獸, 於是同波波同技安跑去捉,
點知....我餵粒糖, 一個黑波, 就走左......嗚.........但, 佢地捉到...


係呀, 去左次海洋公園
有波波, 技安, CHERRY, 亮, KY, 仲有CHERRY 個?堂細佬
我A 完同SUE 食紅粉佳人, 再搭巴士去
4 點後入場好似 $168
夜晚去左太子食打冷, 學賢 CHOKI 都有黎


有一晚, 去左睇林海峰, 


姑媽姑丈表哥去左英國睇 表姐畢業

而 RYAN 就去左英國一年, 好似讀得幾好





波波生日會







姐姐小怡 退休


生日去左食放題, 食到第二日飽飽濟濟勁唔舒服咁返AN


生日禮物





















仲有SUE DADDY 入左醫院 3個月
隻腳做左幾次手術
我呢幾個月都成日去探病


其實好多生活小事
我好驚第時唔記得
時間過得真係好快.
希望可以繼續開開心心

沒有留言:

張貼留言